Klachten

KLACHTEN

Het kan altijd voorkomen dat iets niet is gegaan zoals je had verwacht of gewenst. Wanneer je een klacht hebt adviseren wij je om contact met ons op te nemen via het contactformulier of een mail te sturen naar info@celiasbeautyandhair.nl

Wij zullen dan binnen 48 uur contact met je opnemen betreffende de ingezonden klacht. 

Klachten kunnen we tot 2 weken na de behandeling oplossen, daarna vervalt de knip-/kleurservice, indien anders aangegeven door Celia's Beauty and Hair.

Algemene voorwaarden

AFSPRAKEN

  1. Bij verhindering van de gemaakte afspraak dient de klant dit minimaal 24 uur van tevoren te melden bij Celia's Beauty and Hair. 
  2. Indien de klant niet komt opdagen en de afspraak niet heeft geannuleerd, word er 50% van de behandeling in rekening gebracht. Na drie keer niet komen opdagen wordt de klant geweigerd in de salon.
  3. Indien de klant te laat komt zal er eerst gekeken worden of de behandeling nog door kan gaan. Dit betekend dat de behandeling of ingekort moet worden en zodra de behandeling niet meer uitgevoerd kan worden, wordt er 50% van de behandeling in rekening gebracht. 
  4. Er kan om een aanbetaling gevraagd worden bij eventuele lange behandelingen of drukke maanden. Een aanbetaling wordt NOOIT teruggestort, deze blijft staan en kan alleen mee naar een volgende afspraak. 

 

PERSOONSGEGEVENS & PRIVACY

  1. De klant voorziet de medewerker bij de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de medewerker aangeeft dat deze noodzakelijk kunnen zijn of waarvan de klant hoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandeling. Denk hierbij aan allergieën bij bijvoorbeeld verven.
  2. De medewerker neemt de persoonlijke gegevens van de klant op en verwerkt deze op een klantenkaart die dan verwerkt kunnen worden in een klantenbestand. In het klantenbestand kunnen wij terug zien welke behandeling(en) er voor het laatst zijn uitgevoerd, kleurrecepten en kassabonnen.
  3. Celia's Beauty and Hair gaat zorgvuldig om met de gegevens van de klant, dit is volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

 

AANSPRAKELIJKHEID & GEHEIMHOUDING

  1. Celia's Beauty and Hair is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ontstaan doordat de medewerker is uitgegaan van door de klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over allergieën bij bijvoorbeeld verven.
  2. Celia's Beauty and Hair is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegebracht naar de salon.
  3. De medewerker is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de klant is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.